Salta al contingut

L’equip TASCA

TASCA és possible gràcies a un equip extraordinari.

Comptem amb perfils multidisciplinars actius arreu de Catalunya i Balears: tasqueres i tasqueros que amb la seva acció diària converteixen els projectes en un espai de creixement, participació i benestar.

Equip TASCA

Professionals formades en pedagogia, educació social, treball social, història, antropologia, animació sociocultural, dinamització en medi obert, integració, periodisme, psicologia, psicopedagogia, ciències ambientals, sociologia i molt més

L'equip és l’ànima de TASCA.

detall gràfic corporatiu TASCA

L’any 2024 celebrem el 35è aniversari. L’equip de Gerència i Direcció, Gestió de projectes i Serveis Centrals tenim la sort de seguir treballant dia a dia amb moltes de les professionals que han fet créixer TASCA.

Gerència i Direcció

Albert Codinas

Llicenciat en Història.
Vicepresident de l’ACELLEC, sector cultura de proximitat.
Vinculat al món associatiu i excursionista, dinamització i empresa, patronats de l’INH i FCE.

Albert Codinas

Gerent

Núria Tort

Diplomada en Educació Social i Llicenciada en Comunicació Audiovisual.
Màster en Formació a les organitzacions i aplicacions multimèdia.
Directora de TASCA des de l’any 2008.

Núria Tort

Directora

Gestió de projectes

Romina Sanchiz

Llicenciada en Pedagogia.
Màster en Models i estratègies d’acció social i educativa en infància i adolescència.
Postgrau en Gestió i Dinamització de Projectes d’Envelliment Actiu i Saludable.

Romina Sanchiz

Àrea de Gent Gran

Ruth Lizano

Llicenciada en Pedagogia.
Gestora d’equipaments socioculturals a TASCA des de l’any 2007.
Experiència en disseny de projectes educatius, dinamització i coordinació d’equips.

Ruth Lizano

Àrea d’Equipaments Socioculturals i Projectes educatius

Anna Font

Graduada en Educació Social i Treball Social.
Màster d’Estudis de Dones, gènere i ciutadania especialitzada en polítiques públiques i treball.
Experiència en acció social i projectes amb perspectiva de gènere i interseccional.

Anna Font

Àrea d’Equipaments Socioculturals i Projectes educatius

Serveis Centrals

elisa_soler

Formació en economia i finances, així com en administració i direcció d’empreses.
Responsable del Departament d’Administració des de fa més de 25 anys.

Elisa Soler

Administració

Alba Pagador

Llicenciada en Història de l’Art. Màster en Gestió Cultural.
Experiència en organització d’esdeveniments socioculturals i gestió de personal.
Responsable del Departament de RRHH des de l’any 2020.

Alba Pagador

Recursos Humans

Configuració de cookies