L’equip TASCA
TASCA és possible gràcies a un equip extraordinari.
Comptem amb perfils multidisciplinars actius arreu de Catalunya i Balears: tasqueres i tasqueros que amb la seva acció diària converteixen els projectes en un espai de creixement, participació i benestar.
Professionals formades en pedagogia, educació social, treball social, història, antropologia, animació sociocultural, dinamització en medi obert, integració, periodisme, psicologia, psicopedagogia, ciències ambientals, sociologia i molt més
L'equip és l’ànima de TASCA.
L’any 2024 celebrem el 35è aniversari. L’equip de Gerència i Direcció, Gestió de projectes i Serveis Centrals tenim la sort de seguir treballant dia a dia amb moltes de les professionals que han fet créixer TASCA.
Gerència i Direcció
Llicenciat en Història.
Vicepresident de l’ACELLEC, sector cultura de proximitat.
Vinculat al món associatiu i excursionista, dinamització i empresa, patronats de l’INH i FCE.
Albert Codinas
Gerent
Diplomada en Educació Social i Llicenciada en Comunicació Audiovisual.
Màster en Formació a les organitzacions i aplicacions multimèdia.
Directora de TASCA des de l’any 2008.
Núria Tort
Directora
Gestió de projectes
Llicenciada en Pedagogia.
Màster en Models i estratègies d’acció social i educativa en infància i adolescència.
Postgrau en Gestió i Dinamització de Projectes d’Envelliment Actiu i Saludable.
Romina Sanchiz
Àrea de Gent Gran
Llicenciada en Pedagogia.
Gestora d’equipaments socioculturals a TASCA des de l’any 2007.
Experiència en disseny de projectes educatius, dinamització i coordinació d’equips.
Ruth Lizano
Àrea d’Equipaments Socioculturals i Projectes educatius
Graduada en Educació Social i Treball Social.
Màster d’Estudis de Dones, gènere i ciutadania especialitzada en polítiques públiques i treball.
Experiència en acció social i projectes amb perspectiva de gènere i interseccional.
Anna Font
Àrea d’Equipaments Socioculturals i Projectes educatius
Serveis Centrals
Formació en economia i finances, així com en administració i direcció d’empreses.
Responsable del Departament d’Administració des de fa més de 25 anys.
Elisa Soler
Administració
Llicenciada en Història de l’Art. Màster en Gestió Cultural.
Experiència en organització d’esdeveniments socioculturals i gestió de personal.
Responsable del Departament de RRHH des de l’any 2020.
Alba Pagador
Recursos Humans
Creem experiències, dinamitzem espais i teixim projectes