27 de maig de 2015

torrejussana_web

Com organitzar esdeveniments? El Centre de Serveis a les Associacions Torre Jussana ofereix cada any un taller per donar resposta a aquesta pregunta, en el marc de la seva oferta formativa adreçada a juntes directives i equips tècnics d’entitats de Barcelona. Enguany TASCA ha tornat a conduir la formació per donar eines i recursos a les associacions per tal de planificar i desenvolupar els seus actes i esdeveniments amb èxit.

La formació va oferir una visió integral del procés d’organització d’un esdeveniment, així com de les eines i tècniques necessàries per la seva planificació i execució. Durant dues sessions, es van treballar qüestions com la conceptualització, la producció, el pressupost, la logística, la definició de públics, la comunicació o la cerca de patrocinis, entre d’altres.

El curs va finalitzar amb una sessió a càrrec de l’equip tècnic de la Secretaria Barcelona+Sostenible, que va presentar als participants experiències d’èxit i recursos per organitzar esdeveniments sostenibles.

Torre Jussana – Centre de Serveis a les Associacions és un equipament municipal que té com a objectiu afavorir el desenvolupament de les associacions de la ciutat a través de l’oferta de serveis i recursos que responguin a les seves necessitats, treballant per a la seva promoció, dinamització i enfortiment per tal d’ampliar la seva incidència en la ciutadania.